نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

عنابی‌های مشهد علیه ارتش سرخ پایتخت| جدال شهرخودرو پرسپولیس در تهران

  • کد خبر: ۵۱۱۸۴
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
عنابی‌های مشهد علیه ارتش سرخ پایتخت| جدال شهرخودرو پرسپولیس در تهران
شهرخودرو امروز در غیاب سرمربی خود در تهران میهمان پرسپولیس است
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با دیدار پرسپولیس و شهرخودرو از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. این دیدار برای ۲ تیم که در ۳ هفته اول نتوانستند آن‌چنان که هوادارانشان انتظار دارند، توقعات را برآورده کنند، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. از طرفی دیدار دوباره عنابی‌ها با سرمربی و کادر فنی سابقشان می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی بیفزاید.

بازنده مطلق در ‌پی پیروزی

شهرخودرو در ۱۵ تقابل قبلی با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی تاکنون فقط یک‌بار به پیروزی رسیده است؛ بردی که در هفته ششم و در دقیقه‌۹۰ به‌علاوه‌یک رقم خورد. عنابی‌ها در آن بازی که به میزبانی ورزشگاه امام‌رضا (ع) انجام شد، توانستند با ضربه سر فرشاد فرجی که در واپسین دقایق بازی زده شد، ۱ بر ۰ از سد پرسپولیس بگذرند. این تنها‌ برد مشهدی‌ها در رقابت با ارتش سرخ پایتخت بوده و شهرخودرو در ۸ بازی بازنده بوده و ۶ تساوی با پرسپولیس داشته است.

نگرانی مصدومیت

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران که خود را برای فینال حساس لیگ قهرمانان آسیا در ۲۹‌آذر آماده می‌کند، این‌روز‌ها بیشتر از آنکه هوش‌و‌حواسش به لیگ برتر و بازی‌های آن باشد، به فینالی است که از آن خاطره خوبی ندارد. شاگردان گل‌محمدی که از تکرار تاریخ می‌ترسند و محرومیت پهلوان، امیری و آل‌کثیر از حضور در فینال بدجور آن‌ها را ترسانده است، حالا بیش از هر چیز به فکر ساق‌پاهایشان هستند. اما در سوی دیگر شهرخودرویی‌های جوان‌شده نیز اندک بازیکنان باتجربه‌شان را هم به‌خاطر مصدومیت در اختیار ندارند. قاسمی‌نژاد و فرجی مهم‌ترین این بازیکنان هستند که البته گفته می‌شود قاسمی‌نژاد بهبود یافته و سورپرایز ویژه رحمتی برای ترکیب ابتدایی دیدار با پرسپولیس است.

رحمتی؛ محروم از آزادی!

یکی از نکات جالب تقابل امروز، سکونشینی رحمتی است؛ سرمربی جوان شهرخودرو که انگیزه‌های زیادی برای حضور کنار زمین و سرمربیگری تیم مشهدی مقابل پرسپولیس، آن‌هم در ورزشگاه آزادی داشت. با‌این‌همه رحمتی به‌دلیل اخراج از سوی داور در دیدار مقابل نفت‌آبادان از حضور روی نیمکت در این بازی محروم است.

نوازی: بازی مقابل فینالیست آسیا سخت است

مربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس گفت: همه بازی‌های لیگ برای ما سخت است و مقابل پرسپولیس هم که فینالیست است، بازی‌کردن دشوار است. نوازی افزود: امیدواریم بتوانیم یک بازی خوب ارائه بدهیم و با ۳‌امتیاز تهران را ترک کنیم. وی خاطرنشان کرد: در این ۳ بازی نفراتمان را کامل در اختیار نداشتیم و امیدوارم در دیدار‌های بعدی، آن‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم شهرخودرو را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

گل‌محمدی: شهرخودرو تیم دونده و خوبی است

سرمربی پرسپولیس گفت: شهرخودرو تیم خوب و دونده‌ای است. گل‌محمدی افزود: تغییرات شهر‌خودرو نسبت به سال گذشته خوب بوده و جوان‌گرایی در این تیم انجام شده است. فکر می‌کنم با توجه به شرایط خاصمان و اینکه ۲۰ روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا با تیم صعودکننده از شرق بازی کنیم، شرایط به‌شکلی است که باید هماهنگی لازم بین نفراتی که قرار است در آن مسابقه برای ما بازی کنند، به وجود بیاوریم و از‌این‌جهت کار سختی مقابل شهرخودرو داریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->